(+48) 530-775-540

sekretariat@wydawnictwadrugie.pl

Wydawnictwa Drugie, Publikacja książek
POLECAMY
  1. cena:34 zł
  2. ISBN:978-83-8022-000-3
  3. ilość stron:244
Henryk Samsonowicz
Szkice o mieście średniowiecznym

Historia, Książka akademicka i fachowa, Nauki humanistyczne

Swoiste kompendium wiedzy na temat rozwoju miast średniowiecznych w kręgu cywilizacji zachodniej. Henryk Samsonowicz w sposób przy...

  1. cena:28 zł
  2. ISBN:978-83-8022-011-9
  3. ilość stron:150
Jerzy Stachowicz
Technogadżet w magicznym świecie konsumpcji

Fantastyka, Książka akademicka i fachowa, Nauki humanistyczne

Próba „spojrzenia z ukosa” na technikę cyfrową otaczającą mieszkańca współczesnego miasta. Żyjemy w magicznym świecie konsumpcji, ...

  1. cena:154 zł
  2. ISBN:978-83-8022-012-6
  3. ilość stron:670
Maciej Lewenstein
Polish Jazz Recordings and Beyond

Jazz, Muzyka

Obszerny przewodnik po polskich nagraniach jazzowych, które ukazały się na płytach CD. Znalazło się tu przeszło 1900 drobiazgowo o...

  1. cena:56 zł
  2. ISBN:978-83-8022-020-1
  3. ilość stron:288
Artur Szarecki
Kapitalizm somatyczny. Ciało i władza w kulturze korporacyjnej

Książka akademicka i fachowa, Nauki społeczne

Książka stara się przedstawić alternatywną historię zachodniego kapitalizmu, opisując rozwój kulturowych technik nadzoru i regulac...

  1. cena:32 zł
  2. ISBN:978-83-8022-023-2
  3. ilość stron:130
Henryk Samsonowicz
My o sobie. Portret własny mieszkańców ziem polskich u schyłku średniowiecza

Historia

Henryk Samsonowicz próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie, jaka była wiedza mieszkańców ziem polskich u schyłku średniowiecza na swó...

  1. cena:34 zł
  2. ISBN:978-83-8022-026-3
  3. ilość stron:170
Lech Bukowski
Sade, Kafka, Kierkegaard. Między rozkoszą a opresją

Eseje, Literatura, Nauki humanistyczne

Erudycyjna proza o twórczości i życiu trzech tytułowych gigantów — zwłaszcza dla czytelników, którzy dobrze znają ich dzieła. To o...

  1. cena:52 zł
  2. ISBN:978-83-8022-031-7
  3. ilość stron:272
Katarzyna Sanak-Kosmowska
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki

Książka akademicka i fachowa, Marketing, Social media

Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali s...

  1. cena:37 zł
  2. ISBN:978-83-8022-032-4
  3. ilość stron:196
Jerzy Marchwiński
Muzyczne partnerstwo

Eseje, Muzyka

Esej o nauczaniu partnerstwa – nie tylko w muzyce – oparty o wieloletnie doświadczenie artystyczne i pedagogiczne autora. Jerzy Ma...

  1. cena:56 zł
  2. ISBN:978-83-8022-024-9
  3. ilość stron:434
Jakub Z. Lichański
Niepopularnie o popularnej. O narzędziach badań literatury

Literaturoznawstwo, Nauki humanistyczne

Książka wskazuje na najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kultury i literatury popularnej – łączy rozważania teoretyczne z...

Wydawnictwa Drugie Sp. z o.o.

Al. „Solidarności” 115 m. 2
00-140, Warszawa
(+48) 530-775-540
sekretariat@wydawnictwadrugie.pl