(+48) 530-775-540

sekretariat@wydawnictwadrugie.pl

Wydawnictwa Drugie, Publikacja książek
WYDARZENIE
10.IX

18:00 Warszawa

Marketing a media społecznościowe

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki” – premiera książki Katarzyny Sanak-Kosmowskiej.

 

Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy wykorzystaniu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia – bliskie istocie social media. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania świadomości i wizerunku marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek (w szczególności komentarzy i dyskusji, ankiet lub konkursów konsumenckich).

 

Więcej informacji wkrótce.

 

Katarzyna Sanak

 

 

Katarzyna Sanak-Kosmowska – doktorka nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych.

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki - K Sanak
Wkrótce

pokaż wszystkie...

wydarzenie
Sade Kafka Kierkegaard - Lech Bukowski - Zapowiedz
E-book „Sade, Kafka, Kierkegaard. Między rozkoszą a opresją” Lecha Bukowskiego –...
10.IX

Warszawa

Marketing a media sp...
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki - K Sanak
„Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki” – premiera k...
03.X

Warszawa

Niepopularnie o popu...
Zapowiedz - Niepopularnie o popularnej
„Niepopularnie o popularnej. O narzędziach badań literatury” – nowa publikacja p...
Wydawnictwa Drugie Sp. z o.o.

Al. „Solidarności” 115 m. 2
00-140, Warszawa
(+48) 530-775-540
sekretariat@wydawnictwadrugie.pl